Rie a koppenhágai metró építésénél ellenőrzi az alagút fúrását, amikor a föld alatt váratlan baleset történik. A férfi két munkással, Bharannal és Ivoval egy légzsákban reked. A három teljesen különböző ember közt egyre nő a feszültség, a túlélés érdekében azonban meg kell tanulniuk együttműködni a másikkal.

(Feliratos)

5 comments

  1. Az elején azt éreztem hogy elég gagyi lesz.De valahogy sikerült elérnie a filmnek,hogy teljesen átérezzem ezt a helyzetet.És tényleg úgy van,hogy amikor a túlélés a cél,feltámadnak az ösztönök,egyben meg is mutatja ki milyen ember valójában.Legerősebben ezt a végén lehet látni,mikor az egyik inkább megölné a másikat,csak hogy levegőhöz jusson,közben meg a másik csak segített neki előtte.
    Örülök hogy volt normális vége is a filmnek,nem lett befejezetlen.Az utolsó néhány percben annyira lehet látni szavak nélkül is hogy mi forog a fejükben.. Nem bántam meg hogy megnéztem,10/7.

  2. Jax – (sic!) lukszusa

    Helyesen: luxusa

    luxus – ‘fényűzés’

    Nemzetközi szó a latin luxus (‘buja tenyészet, bőség, pompa’) nyomán;
    ennek eredete tisztázatlan, talán a görög loxosz (‘ferde, elhajló’)
    melléknévvel kapcsolatos.

    A luxus magyar fényűzés fordítása azon a téves vélekedésen alapul,
    hogy a szó a lux (‘fény’) etimológiai körébe tartozik.

  3. A film a túlélésről szól. Az üzenete nagyon is időt álló. Az idealizmus a valóságtól elrugaszkodott emberek lukszusa. A multikulti egy olyan álom ami egy kontinens életébe fog kerülni ha európa nem tér észre és a píszík lesznek az első áldozatok.

  4. TOM – Én is az utolsó percek miatt gondolom, hogy eltér a szokásos csapdába eséses filmektől. (érdekes, hogy zöld utat kapott a film)
    Máshogy én sem fogalmazhatom meg. (nem lennék P.C.)

  5. Az utolsó képkockák üzenete csak jóval a film után esett le.
    Döbbenetes erejű figyelmeztetés – művészi eszközökkel!

    Érti, aki érti…
    —————–

    A tartalom helyesen:

    Rie a koppenhágai metró építésénél fotózza az alagút fúrását, amikor a föld alatt váratlan baleset történik.
    A fotós nő két férfi munkással: Bharannal és Ivoval egy légzsákban reked. A három teljesen különböző származású és társadalmi hátterű ember valódi énje (érzéseik, belső késztetésük a túlélésre) összezárva mutatkozik meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük