John Dromoor rendőrtiszt, egykori háborús veterán személyes érdeklődést tanúsít egy brutális bűnügyben. A fiatal egyedülálló anyát szexuálisan bántalmazta négy férfi a 12 éves lánya előtt. Úgy tűnik, a jó ügyvéd tisztára mossa a fickókat.

Július 4-én, az esti kerti partit követően Teena és 12 éves lánya, Bethie hazafelé sétálnak. Elhatározzák, hogy levágják az utat a találkozóhelyen át, ahová Teena is kijárt középiskolás korában. Ám találkoznak egy bandával, és a négy férfi szexuálisan bántalmazza Teenát a lánya előtt. A helyszínre érkezik Dromoor nyomozó, akivel Teene korábban már találkozott. Az özvegy, Öböl-háborús veterán mindent megtesz, hogy igazságot szolgáltasson, különösen, miután a banda felbéreli a rámenős ügyvédet.

18 comments

  1. Mostanában Nicolas Cage filmek elég gyengére szoktak sikerülni. De ez a filmje kivételesen rendben volt..10/7

  2. 8 percig néztem, fos volt! Talán a végéig össze áll és még lehet szar…

  3. Istenem….retromester…nem tudlak sehova tenni….eskuszom rossz csatornara tevedtel. Vagy Puzser megszalta az elmedet?
    Kaosz….sokan nem tudunk kovetni.
    Ne haragudj de ezt „muszaj” volt leirnom. Nem bantani akarlak, csak itt amiket irsz nem ennek a celcsoportnak szol. Te egy mas dimenzio vagy egy eltevedt oldalon. Szinte uszitod a nepet a kommentjeiddel, aztan mindenki rad tapad es serteget.
    Remelem nem voltam serto ezzel amit ide irtam. Ha igen akkor elnezest kerek.

  4. Szerintem nem rossz ez a film, persze aki az érzelem mentes végig öldöklő akciókat és vérben úszó moslékhoz van szokva, azoknak biztosan nem jön be majd..

  5. mindenki eldöntheti milyen volt a film jó vagy rossz.De persze ne feled ma is vannak itthon „betegemberek” akik erőszakolnak. a film az élet azon oldalát mutatja meg ha elkövetsz egy büntényt lehet meguszod mert korupt a rendszer de sosem menekülhet az igazság órájában.Az is lehet hogy ez csak egy film de gondolj egy kicsit másként bele a storiba és ne ragadj le a vászonnál…. LEHETETT VOLNA AKKÁR A TE CSALÁDOD IS MEGTÖRTÉNT ESEMÉNYEK ALAPJÁN.

  6. Ekkora ostoba, trágya, baromságot már régen láttam. Kidobott másfél óra az életemből.

  7. Adj egy esélyt a filmnek, ne csak mások véleménye alapján dönts. Letöltöm és lehet hogy 20 perc után kukázom, volt már erre példa, de lehet hogy tetszik.

  8. Én már nem nézem meg Nicolas Cage filmjeit (utóbbi 1-2 filmjét már meg se néztem), hacsak nem látom az olyan véleményeket egy filmjéről, hogy nagy film, jó volt, ajánlott mozi stb. Inkább maradok a régebbieknél tőle.

  9. Még az év elején volt „szerencsém” látni Angliában ezt a műremeket. Újabb Nicholas Cage gagyi. Kár érte, pedig jó színész lenne. Ez a film lapos, unalmas, vontatott. A rendező nem tudta eldönteni, hogy morális drámát forgasson-e, vagy visszanyúljon a 70-es években felfuttatott rape and revenge stílushoz. De úgy döntött, hogy egyiket sem, inkább egy összetákolt katyvaszt. Azt hiszem nem kell ecsetelnem, hogy a témában sokkal jobb, sokkal erősebb, popkulturálisan sokkal beágyazottabb mozik is születtek, elég csak a Bosszúvágy c. filmet említenem 74-ből, vagy ugye ott a Thriller – en grym film – amit maga Tarantino is istenít és karaktereket emelt ki belőle filmjeibe, de a 72-es The Last House on the Left, vagy Lipstick, Hora, Savage Streets, Steel and Lance, na és persze Kill Bill, Law Abiding Citizen, I spit on your grave (szigorúan az eredeti) és sorolhatnám a témába vágó filmeket.
    És ne feledjük az olasz Giallo-t sem, amely a 70-es és a 80-as éveknek meghatározó irányzata volt az európai krimi-thriller vonalnak. Aki tényleg jó eurothrillereket, vagy eurohorrorokat akar látni az forduljon a Giallo felé. Nagyon nagy kár, hogy szinte alig foglalkoznak az irányzattal, pedig sokkal többről szól, mint egyszerű erőszakos-szexista-krimi tematikáról. Azt se felejdük, hogy a Giallo-t, bár nagyon sok filmes esztéta, szakember lenézi, a szubkulturális zsánerkutatók annyira meghatározónak tartják, hogy egyenesen a 80-as évek amerikai slasher előretörését is ebből vezetik le. Nyilván árnyalni kell a képet, hiszen pont a nyolcvanas évekre üresedett ki az olasz filmes szubkultúra és kezdték el másolni szolgalelkűen az amerikai sikereket, elég csak a Sword&Sorcery előretörésre gondolnunk a Conan után (mondjuk ennek előzményei a Peplum érában már megvoltak, illetve a sex and sandal filmek is felvezették a 70-es évek olasz amazonimádatával), valamint a Mad Max urán tucatszám jöttek az olasz poszt apokaliptikus filmek is, nem beszélve az akciófilmek másolatairól (pl Cobra másolata a Black Cobra). Így a Giallo a 80-as évekre háttérbe szorult, vagyis táptalajt adott az amerikai slasher vonal kialakulásához.
    Hogy miben kapcsolódik a Giallo a feltöltött filmhez? Abban, hogy a thriller és erőszak elemek mellett az 30-50-es évek noir-jaiból is merít, stíluselemeket emel át, ahogy a Bosszú szeretetből is próbálta csak kevés sikerrel. Akit érdekelnek a jó thrillerek, feszült krimik, vagy maga a fenti film által is tárgyalt téma, az keresse Mario Brava, Dario Argento, Sergio Pastore vagy Sergio Martino filmjeit (többek között)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük