A 12 éves Emile Lyonban él a ’60-as években. Apja hős: állítása szerint dzsúdóbajnok, ejtőernyős, focista, sőt, de Gaulle tábornok személyes tanácsadója, és éppen a francia Algéria felszabadítására készül. Emile pedig le van nyűgözve, és készségesen és büszkén követi apját a legveszélyesebb küldetésekben, beleértve a követést, a kémkedést vagy éppen szigorúan titkos levelek kézbesítését. Emile teljes komolysággal teljesíti apja parancsait, még Lucát, egy új osztálytársát is beveszi titkos harcaiba. De mi van akkor, ha az apa csak egy szélhámos, és tettei túl veszélyesek egy gyerek számára?
A színészi játékkal nincs gond,meg ha úgy nézem,ez csak egy film,akkor oké.Viszont nagyon sok olyan elem van benne,függetlenül attól hogy itt miért lett ez az apa ilyen,ami sok bántalmazó kapcsolatban,családban előfordul,ez miatt nem tetszik.Tiszta terror lehet ilyen férfi mellett élni,aki bántja a gyerekét,feleségét is.Nem kell csihi-puhi ehhez.Felidegesített benne egy jelenet,amikor nem engedi be a lakásba a nőt,és a gyereknek is megtiltja,ez nagyon szomorú volt.Viszont ha nem gondolunk bele ennyire,egyszer mindenképp meg lehet nézni. 10/5
Mostanság tényleg rosszak a francia filmek.
Tisztelt Alpar! Ön melyik párhuzamos dimenzióban él?
Ilyenek hogy Taxi, A szállító, Lupin, Asterix, 36, Leon a profi, Èletrevalók, stb
Vagy ezek a nevek Jean-Paul Belmondo, Jean Reno, Gerard Depardieu, Pierre Richard, Vincent Cassel, Daniel Auteuil, Romain Duris, stb..
(sorolahtnánk)
Nem mondanak semmit? Jesszus!
Kedves Alpar. Aki egy kicsit is müvelt, nem általánosít.A filmet egyszer meg lehet
nézni és aki egy hasonló korú kis fiút ismer, annak talán többet mond ez a film.
Jajj na, ne tegyetek fel francia filmeket, a legroszabbak a film iparban, s kb mindenben