Fodor tehetséges forgatókönyvíró. Szorult anyagi helyzetében egy képtelen filmötlettel áll elő, amely mégis megtetszik annak rendezőnek, aki egymás után több forgatókönyvét utasította vissza. Fodor, bár az előleget elkölti, a forgatókönyvvel mégsem készül el a megbeszélt határidőre. Helyette régi, dédelgetett álmát, egy meglehetősen pesszimista, neorealista hangvételű filmnovellát ad át a központi dramaturgiának. A téma különös életre kel az alkotók kezében.

5 comments

  1. A film, amiért felkutattam a félvilágot, és annak videotékáit, ismerősök kazettáit, és sehol sem akadtam rá! Ki hitte volna, hogy csak be kell írnom ide, és kiadja?

  2. Én meg „asztutálom”, hogy sokan úgy fikázzák a magyar filmeket, hogy egyrészt nem néznek magyar filmet, másrészt a sok hollywood-i szarhoz hasonlítják őket. Tessék néha művészmoziba is eljárni… tudom, furcsa ott, hisz ott nem látni kikent plázaribancokat, meg nem lehet végigzabálni meg ordítozni a vetítést.

  3. A magyar szinkronok a legjobbak a világon ,következéskép a
    szinkronszínészek is a legjobbak. A szinkronszínészek = színészek.
    Akkor? Pénz és reklám hiánya a baj! Egyébként meg kell nézni az IMDb-t mennyi rossz külföldi film van.
    Köszi a feltöltést ,mert minden feltöltés önzetlen, és kell valakinek.

  4. Egy más aspektusból, vesszővel változtatva a mondat értelmén.

    Miért, rosszak a magyar filmek?

    Szerintem van köztük ütős, és érdekes, még thriller kategóriában is!

  5. elsőre (míg nem néztem a dátumra) valami dokufilm ugrott be, hogy példul kezdik kapizsgálni miért lehetnek államilag finanszírozott filmek amiket huszan néznek a mozikban meg össz vissz, majd még a köztévében se adnak le..

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük