Vadnyugat, 1870-es évek. Sarah és John egy Új-Babilon nevű várost alapítottak, amelynek kapuja nemtől, vallástól és bőrszíntől függetlenül minden férfi és nő előtt nyitva áll. Egy nap Sarah apja, Django érkezik a városba, akit a mai napig kísért felesége és gyermekei nyolc évvel korábbi halála. A férfi legnagyobb meglepetésére kiderül, hogy a lánya még él, és éppen John fogadta be, miután magára maradt. Az immár felnőtt Sarah attól fél, hogy apja csak bajt hozna rájuk, ezért azt akarja, hogy elmenjen, Django azonban úgy érzi, hogy a várost veszély fenyegeti és nem akarja újra elveszíteni imádott lányát.

(Minisorozat)

9 comments

  1. Bár meghívták az öreget (Franco Nero) egy epizódszerep megformálójának, ám ettől nem lett színvonalas a sorozat. Talán akkor lehetett volna az, ha az öreg formálja meg a címszereplőt, így azonban egy rém gyengén lerágott csontja lett az ős mozi változatnak, ráadásul dráma, hogy sz*xuális defekt nélkül már nem lehet filmet, filmsorozatot készíteni…

  2. ***Moderálva***
    Szia, más oldalról másolt kritikát nem tudunk fogadni. Kérjük saját gondolatokat írj, köszönjük!

  3. Nem értem miért kell a westernekbe is beleszőni a homokosokat. A produkció nem lesz jobb, engem kimondottan taszít.

  4. Akkor hát a BLM, BLM Lebensborn és természetesen a LGBT propagálására már a jó öreg spagetti-westernekből ismert Django is fel lett használva. Ez a film tiszteletadás akarna lenni a műfaj felé, modern köntösbe csomagolva? Jaj, csak azt ne!
    Hogy miért Django a minisorozat címe, az rejtély marad, mert egyáltalán nem ő áll a cselekmény középpontjában. Ő csak ide megy, majd oda megy. Az egyik riválistól a másikig. Aztán vissza. A sorozat cselekménye a sablonként alkalmazott retrospektíva miatt legtöbbször csak összegabalyodik. A történet kifejtése túlzottan el van nyújtva, emiatt a néző gyakran nekiállhat unatkozni.
    A film, nem akarván rasszista lenni, nem azt csinálja, hogy fehérek akasztanak feketéket, de a feketék lincselnék meg a fehér Djangót. Nagyon eredeti megoldás.
    Egyszóval, szegény Django figurájával, miután bőven megspékelték a kor propagandista-indexeivel, abszolút visszaéltek. Ezen nem segített Franco Nero két rövidke jelenetben való felbukkanása sem (mint az eredeti Django). Ennek a Django-nak nincs semmi köze az eredeti Django-hoz. Ez a Django egy óriási tévedés.

      1. Ez esetben nem tudom mi a gond, újra letöltöttem, ugyanolyan eredménnyel. Más filmekkel a lejátszóm tökéletesen működik!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük