A megtört szívű Annának (Kristen Bell) minden nap egyforma. Borral a kezében üldögél az ablak előtt az utcát és a tovasuhanó életet bámulva.
De amikor egy jóképű szomszéd (Tom Riley) és bájos kislánya beköltöznek az utca másik oldalára, Anna előtt megvillan a fény az alagút másik végén. Egészen addig, amíg egy kegyetlen gyilkosság szemtanúja nem lesz. De valóban látta?

(Minisrozat)

4 comments

  1. Már a címe alapján is sejteni lehetett, hogy ezt valami paródiaféleségnek szánták a készítők. És ha nem is az a harsány horrorra akadva vagy éppen csupasz pisztoly abszurd, de érezhető, hogy a zsáner görbe tükre az egész. Ha valaki komolyan akarja venni, akkor ezer sebből vérző kliséhalmaznak érezheti, de ha tényleg szatíraként nézzük, akkor egész szórakoztató. A rövidsége miatt gyorsan darálható.

  2. Nézhető, bár aki az elmúlt években látta a hasonló alapokra épülő filmet, az fenntartással nézi. Thriller kategóriába sorolható.

    Szerintem az esőtől ájulás eléggé eltúlzott reakció, de hát film és nem ismerem a betegséget… viszont eső ritkán esik tűző nap mellett (bár van rá példa, de nem jellemző).

    A valóságtól eléggé elrugaszkodott, hiszen a feldarabolást nem mutatja, de a vége alapján nem gondolom, hogy ezt kivitelezni tudta volna a gyilkos, hiszen a darabolási helyszín, a ruhái mind véresek lettek volna, de vért nem találtak sehol. Emellett 1 kés (szerintem) nem is elég egy daraboláshoz (disznóvágás alapján legalább egy bárd kell az inak elvágásához).

    Aztán a telefon nem volt vízálló, mégis a zuhogó esőben ázva több perc után is működött.

    Ami szintén feltűnő, hogy napok telnek el a film alatt és a szerelő még mindig ugyanazt a postaládát szereli a sokadik napon is. Ha az óradíját néznénk, már fél nap után megérte volna egy új postaládát venni, mintsem a régi bütykölését kifizetni. Szóval az az ember csak ott van.
    Egyetlen padlásfeljáró van a lakáson belül… akkor valaki észrevétlenül hogyan tud felmenni a padlásra, ha a bejárati ajtó zárva van (nem mellesleg a szomszéd szobában iszogat a főszereplő).

    Tehát kritikus szemmel sok apró hiba kerül elő. Pl. a világítótorony esetében is 1 verziót mutattak, de a második elmesélt verzió kicsit kevésbé hihető, főleg úgy, hogy aki egy mólóról esik a vízbe, az a fuldoklás helyett ha nem is tud úszni, addig kapálózik, amíg megteszi azt a fél métert, hogy bele tudjon kapaszkodni a móló lábaiba.
    Ami pedig már a humor kategória, hogy ez a nő csak azt az 1 ételt tudja állandóan készíteni, ráadásul ugyanabban az edényben, amiből már a sokadikat törte össze. (Biztos akciós volt és vett belőle 10-et.)

    Összességében, ha nem kritikus szemmel nézem, akkor jó volt, bár a vége számomra érthetetlen. Hiszen, ha ismét alkoholista lett, ezért lát dolgokat? De ha talál bizonyítékot, akkor most nyomozó lesz vagy csak megnyugszik és továbblép?
    Amúgy elég lenne megnézni a jegyét, hogy hova szól. Ha arra az ülésre, amelyiken ül (ablak mellett), akkor nem képzeleg, de ha a folyosóra, akkor igen.
    Azaz a film végén maradt még nyitott kérdés, főleg a végkifejlet után nem világos, hogy miért lett ismét alkoholista.

  3. Szórakoztató sorozat, kiváló párbeszédekkel, jelenetekkel és nem harsány humorral. Remek a láttatás, amit sorozatban eddig nem láttam hogy eltaláltak volna. Itt müködik, ami fura. Ez is netflixes sorozat, mégsincs semmi kifogásolható benne, ami még furább, de bírom. Az elején borzongató, utána kicsit elpoénkodja, de ha ez volt az alkotók elképzelése, ám legyen. Ha épp komoly, azt tudod, ha elpoénkodja, azt is. Remélem innen már nem tér vissza a netflix a „régi jó védjegyévé vált demagógiához”. Ámen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük