Amikor Audra (Britt Lower) bevallja a férjének (Josh Lawson), hogy régen lefeküdt egyetemi szobatársával, Hollyval (Nathalie Emmanuel), az életük izgalmas, nem várt fordulatot vesz. Holly váratlan látogatása és bája felpezsdíti Noelt és Audrát, akik új dolgokat tanulnak a kapcsolatukról. Megnyílik előttük egy ajtó, amelynek köszönhetően mindhárman olyasmit tapasztalhatnak meg, amire sosem számítottak.
10/3
Egy érdekes film arról, miként élik meg a sz*xualitásukat, kapcsolatukat az amerikai kisvárosi emberek. Sok mindenben hasonlóan, mint az európaiak, néhány apróságban másképp.
Mint film nem nagy szám, amolyan egyszer nézhető alkotás. A történet nem túl izgalmas, nem is mondanám tartalmasnak. Viszont elgondolkodtató, így maga a mondanivaló a néző fejében születik meg a saját hozzáállása, fantáziája által. Több van az alapsztoriban, mint amit látunk, amit megmutatnak nekünk. Erotikus jellegű film, így a legtöbb megtekintő valamilyen módon szeretné bele helyezni önmagát és tovább gondolja, mi lenne, ha… Európai, ill. magyar szemmel nagyon lágy, és kidolgozatlan a film. A prűd amerikai világban viszont ez már egy lépés az erotika felé. Ha nem is jelentős.
Képminőség szép, operatőri munka átlagos. Díszlet nagyon steril, mintha egy lakberendezési áruházban forgatták volna. Színészi teljesítmény közelít a nullához, amolyan amatőr verzió. Egy filmben nem elég, hogy szimpatikusak a szereplők (részünkről a szomszéd nő nagyon nem volt az, de többiek igen), nem ártana, ha az érzéseket, a megélt helyzeteket, a gondolataikat tartalmasan, nem csupán érintőleg, felületesen osztanák meg a nézőkkel. Olyan érzése van a nézőnek, mintha egy felvilágosító tanórán lennénk, ahol mellesleg megemlítik, hogy ilyen is van, ilyen élethelyzet is létezik a sz*xualitásban. A részleteket rábízzák az emberekre, ki-ki a maga módján képzelje el, hogy is lehet ez valójában. Sem az író, sem a rendező nem mer belemenni a téma mélységibe, amely eredménye egy újabb film, ami karcolgatja a valóság felszínét és nem ad semmit a nézőknek.
Európai szemmel unalmas és még jó erotikus jeleneteket sem kapunk. Még egy cicit sem láthatunk, sz*xjelent pedig kimerül a csókolózásban és csupasz lábak látványában. Sz*xre utaló mondatok pedig annyira értelmesek, akár az Amerikai pite filmekben. Aki megélt valóságban s**xkalandokat az jót röhög ezen a filmen, aki kezdő a s**xualitás terén, az egyből a felületes és érzelemnetes pornóra asszociál, hiszen válaszokat nem kap a néző. Amiről a filmnek valóban szólnia kellene az az utolsó pár mondatban, az epilógusban hangzik el, de csak érintőleg. A filmet kissé zanzásítva az első felében kellett volna bemutatni, a második felében pedig a nézők elé tárni az érzéseiket, a történések utáni időt, hogy ki, miként dolgozta fel a problémákat vagy épp az élvezetes élményeket. Elmondhatták volna, miként hat a stresszelő, aggodalmaskodó párra, hogy fellazultak és végre megélik a s*xualitásukat, érzelmeiket, aminek eredményeképp végre teherbe esett a nő. Hiszen számtalan eset bizonyítja, akik nagyon dolgoznak a babakészítésen, azok idővel rágörcsölnek és ez miatt nem jön össze a baba, de amint kiengednek megérkezik. Majd megmutathatták volna, miként éli meg a negyvenes kiégett házaspár a párterápiát, miként találnak újra egymásra. Végül pedig láthattuk volna Holly-t, aki vagy párra talál vagy megbékél önmagával és rátalál az életútjára. (Lehetőleg nem a marihuánás sütivel, legfeljebb normál sütikkel. Nem is értem, miért kell az amerikaiaknak számtalan filmbe belevinni a drogot, mintha az olyan hasznos és jó dolog lenne!? Mellesleg, a s**xualitás megéléséhez nem szükséges semmilyen drog vagy alkohol!)
A kiscsaj nélkül egy nulla lett volna a film.
Így egyszer nézhető.
10/5